Uncategorized
0

8 noutăți Facebook pe care le-am aflat de la F8

 

Conferința anuală F8 a celor de la Facebook, care a avut loc pe 30 aprilie – 1 mai, a adus noutăți cât se poate de îndrăznețe. ”The future is private”, spunea Mark Zuckerberg în prezentarea sa, dând de înțeles că focus-ul va fi pe o experiență cât mai plăcută pentru utilizatori. Iată 8 feature-uri care ar putea face lucrul acesta posibil și pe care așteptăm și noi cu nerăbdare să le testăm.

Grupurile și evenimentele vor fi o parte proeminentă din user experience. Utilizatorii vor fi încurajați să interacționeze mai mult, iar în newsfeed vor apărea postări și discuții din grupurile la care aceștia sunt abonați sau din evenimentele de care sunt interesați.

Vom putea cumpăra produsele promovate direct din postările influencerilor. Dacă până acum doar business-urile își puteau promova produsele direct din postări, impactul influencerilor a dus la extinderea acestei opțiuni pentru postările lor. În curând, dacă influencerul tău preferat îți recomandă un look nou pentru sezonul acesta, vei putea afla ce poartă și de unde poți achiziționa produsul cu doar un click. Este, bineînțeles, o oportunitate excelentă de business pentru zona de e-commerce, ceea ce nu poate decât să ne bucure.

WhatsApp va permite business-urilor să își afișeze catalogul de produse și servicii pe profilul lor. Feature-ul creează mai multă transparență și îi va ajuta pe utilizatori să se familiarizeze cu business-urile cu care interacționează.

Experiment: cum ne vom simți dacă nu vom mai vedea câte like-uri primește o postare pe Instagram? Asta vor încerca cei de la Facebook să afle, spre nemulțumirea unui număr semnificativ de utilizatori. Scopul acestei modificări este ca utilizatorii să își poată focaliza atenția către conținutul efectiv al postărilor și să elimine bias-ul influențat de numărul de like-uri și vizualizări de la postări. Testele vor începe să fie aplicate pe userii din Canada începând de luna aceasta.

Instagram introduce noi optiuni de editare în stories. Create Mode va ajuta utilizatorii să posteze story-uri creative, să aplice noi filtre pentru poze, să creeze poll-uri și chiar să aplice stickere pentru fundraising.

Interfața Facebook nu va mai fi albastră. Aceasta va avea un look fresh, minimalist și mai prietenos față de utilizatori, cu un design mai apropiat celui care este deja vizibil pe aplicația Messenger. Este disponibilă deja pentru SUA și va fi implementată progresiv către restul lumii.

Facebook Messenger va fi disponibil și ca aplicație desktop pentru Windows și Mac. Având în vedere că funcția de Messenger este din ce în ce mai utilizată (o creștere de 40% YoY), Facebook ne va oferi curând opțiunea de a o folosi și ca aplicație desktop, aceasta având toate avantajele variantei de mobile (group call, de exemplu).

Secret Crush, un feature de dating marca Facebook. Începând cu finalul anului, feature-ul Secret Crush va funcționa ca o platformă de dating. Acesta îți va permite să afli care dintre prietenii tăi te admiră în secret dar nu are curaj să te invite la o cafea. 😉 Deocamdată este în faza de testare și este disponibil doar pentru userii din zona Asiei Centrale și de Est.

 

Ne bucurăm să vedem cum Facebook este din ce în ce mai deschis să asculte feedback-ul utilizatorilor săi și să implementeze feature-uri user friendly pe toate platformele sale. Noi abia așteptăm să testăm, să experimentăm și să măsurăm efectele pe care le vor avea aceste modificări în e-commerce și social media.

Sharing is caring
Related Posts
Top 7 Facebook Placements Performante

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage