Google Ads, Google AdWords, YouTube Ads
0

Tot ce vrei să știi despre YouTube Bumper Ads

Știți că de obicei vă ținem la curent cu ce mai e nou în Facebook Ads și tips&tricks, însă astăzi o să vă povestim despre YouTube bumper ads.

Una dintre ultimele predicții legate de consumul de conținut video ne spune că până în 2021, 80% din traficul de pe net va fi trafic de tip video așa că dacă încă nu te-ai gândit la acest lucru, poate ar trebui să pui la cale o strategie de marketing care să includă și conținut video.

Ce sunt YouTube bumper ads?

Pe scurt, bumper ads sunt unul dintre formatele de reclamă disponibile pe YouTube, care au o durată de numai 6 secunde și care de obicei sunt folosite de business-uri cu scopul de a crește brand awareness-ul și de a ajunge la cât mai mulți oameni. Acestea nu intră în categoria ad-urilor skippable, ceea ce le face ideale pentru transmiterea unor mesaje scurte, dar puternice, care să vă asigure un loc cât mai sus în mintea utilizatorului. Iar faptul că au o lungime de doar 6 secunde este un factor provocator pentru oamenii de marketing care trebuie să conceapă video-uri catchy, care să genereze un impact mare asupra audienței.

Cum creezi un bumper ad?

Ad-urile de tip bumper se construiesc prin intermediul platformei Google Ads și au modelul de plată tip CPM – cost per 1000 de afișări.

Pentru a începe setarea campaniei, trebuie să ai un cont Google Ads. Odată logat în platformă, la nivel de campanii, trebuie să apeși pe butonul ”+” și să selectezi ”New Campaign”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi, ți se va deschide o fereastră din care vei alege Brand Awareness and Reach ca obiectiv și Video la tipul campaniei.

La următorul pas, selectează Standard awareness – Drive reach, impressions, and views.

În fereastra care se deschide, vei avea posibilitatea să setezi mai multe lucruri precum: numele campaniei, bugetul, perioada campaniei, modelul de licitare, targetările de audiență și targetările de afișare a ad-ului.

La modelul de licitare trebuie să alegi CPM, fiind singurul model pentru care formatul bumper este disponibil.

În etapa de setare a ad-ului, poți căuta pur și simplu numele ad-ului sau poți adăuga url-ul acestuia. Video-ul care va fi livrat drept bumper ad, va trebui uploadat înainte pe YouTube.

Apoi, în partea stângă vei găsi setările ad-ului, iar în partea dreaptă, ai un preview al acestuia.

Dacă video-ul are sub 6 secunde, va fi selectat automat formatul bumper.

Mai jos, trebuie să adaugi URL-ul landing page-ului și URL-ul care va fi afișat în ad.

 

 

 

 

Apoi, trebuie să setezi bannerul care să însoțească ad-ul, pe varianta desktop.

Poți opta pentru autogenerarea acestuia sau poți uploada un alt banner conceput special.

Ultimul pas este denumirea ad-ului și salvarea campaniei. Aceasta va intra într-o perioadă de aprobare care poate dura câteva zile, deci dacă ai un deadline de pornire a campaniei, cel mai bine este să o setezi cu câteva zile înainte, să aștepți să fie aprobată și apoi o poți pauza până în momentul când trebuie să îi dai startul.

 

 

 

 

 

 

Cât de eficiciente sunt ad-urile tip bumper?

Într-un studiu din 2017 care analiza eficiența acestor campanii, a reieșit faptul că în 70% dintre instanțe, ad-urile tip bumper au generat o creștere semnificativă a brand awareness-ului, iar 9 din 10 ad-uri au crescut rata de amintire a brandului cu o medie de 30%.

Așa că dacă încă nu știai de ad-urile bumper sau dacă aveai impresia că nu își au locul în strategia ta de marketing, noi credem că merită să le dai o șansă.

Sharing is caring
Related Posts
Ce este DDA-ul sau Data Driven Attribution
Tot ce vrei să știi despre Responsive Search Ads
Campaniile Smart Display – The What, How and Why

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage