Google AdWords
0

Campaniile Smart Display – The What, How and Why

Ești ocupat/ă și ai o listă de sarcini care nu se termină? E plină de bugete, creative și targetări? Ce zici dacă le poți automatiza? Așa îți poți mări productivitatea, ai timp să te gândești la strategii și poate în final, de ce nu, la o vacanță în Grecia! 😀

Smart Display Campaigns. Ce sunt? Cum funcționează? Cum le configurezi? Atât de multe întrebări, atât de puțin timp.

Smart Display Campaign, at it’s core, este o formă automatizată a AdWords Display Campaign. Se bazează pe automatizare și machine learning pentru a realiza 3 lucruri: 

  • Automatic Bidding

Smart Display folosește o formă de licitare automată numită Target CPA. Setezi acest CPA, iar algoritmii vor licita încercând să obțină conversii la suma vizată. Smart Display va licita agresiv atunci când data suggests a conversion is likely și va licita mai puțin atunci când sunt șanse minime.

  • Automatic Targeting

Smart Display folosește o combinație între toate metodele obișnuite ce se regăsesc în celelalte campanii Google, cum ar fi: remarketing, similar audiences, keywords, topics, placements, demographics, interest categories.

  • Automatic Creatives

Smart Display te ajută să creezi foarte ușor partea creativă a campaniei tale. Ai nevoie de campaign headlines, descriptions, images, and logos pentru a începe. Acesta va testa apoi performanța ad-urilor și va începe să afișeze cele mai eficiente combinații.

That’s right, face toate astea pentru tine, cu un pic de munca din partea ta pentru a o pune la punct!

Smart Display Campaign Set Up

  • Campaign Level

Creăm campanie nouă, de tip Display. După numirea campaniei va trebui să alegi tipul de obiectiv pe care dorești să îl aibă aceasta. Mai jos va apărea un text cu o casuță în dreptul căreia scrie Create a Smart display campaign, o bifezi!

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi după ce ai setat cele de mai sus va trebui să adaugi mai jos locația, limba, CPA și bugetul zilnic.

  • Ad Group Level

Fiecare ad grup pe care îl creezi ar trebui să aibă un landing page unic și creative + copy care să reflecte acea pagină, formându-se astfel relevanță între ad și website.

  • Ad Level

Aici vei adăuga textele și creativele + logo. For best performance, va trebui să oferi cât mai multe opțiuni pentru fiecare.

  • Headlines (max 25 characters)
  • Descriptions (max 70 characters)
  • Company logo
  • Marketing images
  • Landing page URL

 

Campaniile de tipul Smart Display au nevoie de a couple of weeks to test targeting and ads pentru a se optimiza, așadar oferă-i acest timp înainte de a face mari schimbări.

Cam atât! Nu-i așa că e simplu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sharing is caring
Related Posts
Tot ce vrei să știi despre Responsive Search Ads
Tot ce vrei să știi despre YouTube Bumper Ads
Ce este DDA-ul sau Data Driven Attribution

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage