Google AdWords
0

Tot ce vrei să știi despre Responsive Search Ads

Dacă te învârți în lumea marketingului digital sau ai un magazin online pentru care rulezi campanii de promovare, probabil că ai auzit deja despre Responsive Search Ads, ultimul update de la Google Ads al ad-urilor de Search.

Practic, acest tip nou de anunțuri permite introducerea mai multor headline-uri și descrieri, iar algoritmul Google le va combina și roti între ele până când va găsi varianta care îți aduce cele mai bune rezultate. Deci bye, bye A/B testing-ului manual. 

În prezent această opțiune este în beta, ceea ce înseamnă că nu este disponibilă în toate conturile Google Ads.

Ce aduc nou ad-urile de search responsive?

Ad-urile de search responsive îți permit:

  • Afișarea a trei headline-uri în loc de două.
  • Afișarea a două descrieri de 90 de caractere, în locul unei singure descrieri de 80 de caractere.
  • Introducerea a maximum 15 titluri.
  • Introducerea a 4 descrieri.

Pentru a avea control asupra afișării ad-urilor, poți pin-ui anumite descrieri și titluri în pozițiile în care îți dorești să se afișeze. Oricum, va trebui să concepi titlurile și descrierile cu atenție astfel încât să poată fi combinate între ele cu succes și să aibă coerență. Cu cât mai multe beneficii și diferențiatori reușești să cuprinzi în ele, cu atât mai bine.

Cum creez un anunț de search responsive?

Pentru a crea un anunț de seach responsive, trebuie să apeși pe butonul ”+” în ad groupul în care îți dorești să creezi ad-ul, la nivel de ads, și să selectezi ”Responsive Search Ad”.

 

De aici vei fi redirecționat în fereastra în care trebuie să introduci elementele ad-ului.

  • Până la 15 descrieri
  • 4 titluri
  • URL-ul final
  • URL-ul afișat

 

După ce ai introdus toate elementele și ai apăsat ”Save New Ad”, anunțul va intra în review și dacă va fi aprobat, va începe să ruleze.

Ce alte lucruri trebuie să știu despre anunțurile de search responsive?

Conform Google, anunțurile de search responsive au o rată de click cu până la 15% mai mare decât cea a anunțurilor standard. Bineînțeles că nu poți fi sigur că vei observa aceleași rezultate, dar nu ai nimic de pierdut dacă încerci. În plus, aceste anunțuri îți oferă cel mai mare număr de caractere care pot fi afișate, deci poți sublinia mai multe beneficii care pot atrage o creștere a CTR-ului.

Că tot vorbim de afișarea lor, este posibil ca acestea să nu afișeze mereu 3 titluri și 2 descrieri, acest lucru depinzând de spațiul de afișare pe care îl au la dispoziție pe dispozitive. De exemplu, poți observa acest lucru pe telefoanele mobile cu ecrane mici.

Apoi, încearcă să pui descrieri și titluri cât mai diferite. Dacă sunt similare, este posibil ca Google să nu le afișeze. Nu e musai să adaugi cuvinte cheie în toate titlurile. Cel mai bine e ca măcar 2 titluri să cuprindă cuvinte cheie, dar să ai și titluri fără acestea.

TIP: Nu folosi în exces funcția de pin-uire a elementelor. Astfel, Google va avea mai multă libertate în a găsi combinația care merge cel mai bine!

Noi avem deja update-ul prezent pe câteva conturi, deci vom reveni în curând cu un follow up legat de performanța ad-urilor de search responsive! Stay Tuned!

Sharing is caring
Related Posts
Ce este DDA-ul sau Data Driven Attribution
Campaniile Smart Display – The What, How and Why
Tot ce vrei să știi despre YouTube Bumper Ads

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage