Facebook tips and tricks
0

Tu folosești Facebook Dynamic Creative Optimization?

Știm că mulți dintre voi nu sunteți foarte fericiți când vine vorba de alocarea bugetelor în Facebook Ads cu scopuri de testing și este de înțeles, cu toții vrem să vedem rezultate palpabile cât mai repede și cu costuri cât mai mici.

Dar… de cele mai multe ori este foarte greu să ajungem la aceste rezultate wow fără o perioadă prealabilă de testare. Tocmai din acest motiv, astăzi vrem să vă povestim despre una dintre opțiunile Facebook Ads pe care merită să o testați, și anume, dynamic creative optimization.

Ce este Dynamic Creative Optimization?

Practic, este un tool care livrează în mod automat cele mai performante combinații de componente ale unui ad – headlines, imagini, video-uri, descrieri și butoane CTA – pe care le introduci în etapa de construcție a ad-ului.

În acest moment, opțiunea este disponibilă doar pentru campaniile cu următoarele obiective:

  • Brand awareness
  • Reach
  • Traffic
  • App installs
  • Video Views
  • Lead generation
  • Conversions

Cum setăm o campanie DCO?

Primul pas este să apăsăm pe butonul Create din Ads Manager, apoi să selectăm Quick Creation din partea dreapta sus a ferestrei. În acest moment, DCO nu este disponibil pentru campaniile Guided Creation.

Ți se va deschide o fereastră nouă unde trebuie să introduci mai multe elemente, printre care numele campaniei, obiectivul acesteia, numele ad set-ului și al ad-ului. La final, apasă Save to Draft.

Apoi, în campania salvată ca draft, mergi la nivel de Ad Set, de unde vei putea activa opțiunea Dynamic Creative. În mod default, ea este Off, ai grijă să o setezi On.

Mai departe, vei putea introduce setările de audiență, placements și buget. La nivel de Placement, ai acces doar la următoarele opțiuni:

  • Facebook Newsfeed on desktop and mobile
  • Right hand column
  • Instagram feed
  • Audience Network classic
  • Audience Network In-stream video
  • Audience Network rewarded video
  • Messenger inbox

După ce ai setat totul trebuie să publici Ad Set-ul și să mergi la nivel de Ad, unde începe cu adevărat distracția.

Aici, poți utiliza format single image, carousel sau video.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru single image sau carousel poți urca până la 10 imagini pe care Facebook le va roti în ad-uri.

După ce ai uploadat imaginile, ele vor arăta în următorul mod:

 

 

 

 

 

 

 

Apoi, poți introduce până la 5 descrieri, 5 titluri, 5 newsfeed link descriptions și 5 butoane CTA diferite pentru ad-ul tău.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toate celelalte opțiuni sunt aceleași ca la o campanie clasică. Apasă Publish and this is it! Acum Facebook se va ocupa să testeze toate componentele ad-ului pentru a găsi varianta care livrează cele mai bune rezultate pe fiecare placement.

Sună prea complicat? Dă-ne un semn și hai să discutăm la o cafea despre cum te putem ajuta să îți crești business-ul prin soluții personalizate de promovare prin intermediul campaniilor Facebook Ads.

Sharing is caring
Related Posts
Facebook Attribution Tool – ce este și la ce ne ajută
Ce este Facebook Attribution Window?
Free Tool – Află cât de bine performează campaniile tale pe Facebook

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage